Teraz už expedujeme z moderného automatizovaného skladu. Aké výhody a zmeny to prináša?
www.stoklasa-sk.sk
Galantéria Stoklasa - veľkoobchod
Záhumenni 22, 747 21 Kravaře
tel: 553 677 777, email: eshop@stoklasa-sk.sk

Novinky v procese spracovávania objednávok

Nový centrálny sklad a skladový systém prináša so sebou niekoľko zmien. Jednou z nich je automatizované  spracovávanie prijatých objednávok.

Vďaka automatizovanej linke sa nová objednávka okamžite presúva do stavu prijatá. Ihneď dochádza ku  vychystávaniu objednávky a o niekoľko desiatok minút môže byť balíček pripravený k odoslaniu (v expedícii).

 

Základné stavy objednávok

 

Upozornenie: Ak ku svojej objednávke napíšete dáku poznámku, nebude nová objednávka posunutá do stavu prijatá automaticky. Poznámku musí náš pracovník prečítať, vyhodnotiť a až potom môže, ale už ručne objednávku presunúť do ďalšieho stavu spracovania.

TIP: Ak chcete mať Vašu objednávku vybavenú čo najskôr, nepíšte poznámky ako „Prosím o čo najrýchlejšie  vybavenie“ – tým len celý proces spomalíte.

 

Automatizovaný proces neumožňuje:

  • Zlučovať viac objednávok do jednej – lebo akonáhle Vaša objednávka k nám dorazí, je okamžite v systéme spracovávania.
  • Prevádzať zmeny v prijatej a vychystávanej objednávke (napr. pridanie položky)
  • Uprednostniť objednávky na žiadosť zákazníka – poradie spracovania objednávok je dané časom prijatia  objednávky a systémovo nastavenými prioritami spracovania (napr. podľa statusu zákazníka, ako sú VIP a pod.).

 

Prínosy nového skladového systému:

  • Perfektný prehľad o dostupnosti jednotlivých variant každého tovaru a istotu, že ak objednáte napr. 10 m červenej čipky, ktorá bude v ponuke na sklade, systém si ju okamžite zarezervuje pre vás. (Doteraz bola dostupnosť množstva tovaru uvádzaná jedným číslom ako súčet za všetky varianty tovaru, pričom skutočné množstvá jednotlivých farebných variantov neboli priebežne aktualizované.)
  • Rýchlosť spracovania objednávky vďaka automatizácii procesov na centrálnom sklade.
  • Nové druhy dopravy pre niektoré štáty prináša výrazné zníženie nákladov na poštovné a možnosť platby na dobierku. (pripravujeme)
  • Vďaka väčším skladovacím priestorom v expedícii tovaru sme zrušili poplatok za platbu vopred.

 

Veríme, že nový sklad a automatizácia v systéme vychystávania objednávok povedie k ďalšiemu zvýšeniu úrovne našich služieb, ako tomu bolo doteraz.

Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.

 

karty karty karty PayU
FacebookYoutubePinterestTwitterInstagram
Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku/ bloček. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskoršie do 48 hodín.

© Stoklasa textilní galanterie s.r.o. 2018.

Zavoláme Vám

8-16 h

Potrebujete poradiť? Zanechajte nám svoje tel. číslo:

K dosiahnutiu potrebnej funkcionality tento web používa cookies. Ďalším jeho použitím týmto súhlasíte. Viac informácií. Rozumiem