www.stoklasa-sk.sk
Galantéria Stoklasa - veľkoobchod
Záhumenni 22, 747 21 Kravaře
tel: 553 677 777, email: eshop@stoklasa-sk.sk

Často kladené otázky

Registrácia

Tovar

Objednávka

Platba

Doručenie zásielky

Reklamácia a výmena tovaru

VIDEO návody pre e-shop

 

Registrácia

  • Môžem nakúpiť bez registrácie?

Áno, je možné nakúpiť bez registrácie, ale len v prípade, že ste maloobchodný zákazník, čiže že namáte firmu. Doporučujeme Vám však, aj v takom prípade sa registrovať  a využívať mnoho výhod, ktoré sú s tým spojené a ktoré uvádzame v ďalšej časti. V prípade, že máte firmu, čiže ste vlastníkom IČO a DIČ, registrácia je nutná.

Registrácia

  • Prečo sa registrovať?

Registráciou získavate mnoho výhod. Budete mať prehľad o všetkých svojich objednávkach, nebudete musieť pri každej objednávke vyplňovať kontaktné údaje a zároveň si budete môcť pridávať produkty medzi obľúbené položky. Registráciou získate tiež prehľad o nových zľavách a novinkách, ktoré v našom e-shope pribudli od vášho posledného prihlásenia. Budete sa môcť zapojiť tiež do nášho vernostného programu. Neregistrovaným zákazníkom sa zobrazujú maloobchodné ceny pre koncových zákazníkov (ak máte IČO, je nutné sa prihlásiť do Vášho účtu alebo registrovať, potom sa Vám zobrazia Vaše, veľkoobchodné ceny. Neskoršia zmena fakturovanej ceny neregistrovaných alebo neprihlásených zákazníkov nie je možná.

  • Ako prebieha registrácia?

Jednoducho kliknite na odkaz „Registrácia uživateľa“, vpíšete požadované informácie, ako sú prihlasovací e-mail, heslo a kontaktné údaje. Po zadaní všetkých potrebných údajov kliknite na políčko „Registrovať“. Tým je registrácia dokončená. Ak nakupujete pre školy a materské školy, neziskové organizácie, obce, centrá voľného času, organizácie a inštitúcie, orgány samosprávy, firmy a pod., je nutné sa zaregistrovať pod IČO daného subjektu.)

  • Čo mám spraviť, keď som zabudol svoje prihlasovacie údaje?

Ak zabudnete svoje prihlasovacie údaje, zobrazte si stránku www.stoklasa-sk.sk a v ľavo hore na úvodnej stránke v záložke „ Prihlásenie “ vložte svoj e-mail a vyberte možnosť „Poslat dočasné heslo“. Na e-mail, ktorý ste uviedli pri registrácii, vám pošleme dočasné heslo. Toto heslo je platné 24 hodin. Počas tejto doby je potrebné, aby ste si vo Vašom účte zmenili heslo cez záložku: " Zmena registračných údajov." Ak by ste s tým mali problém, napíšte nám @ na adresu: jan.paucin@stoklasa.cz.

  • Môžem svoju registráciu zmeniť z maloobchodného na veľkoobchodného zákazníka?

Ak ste zaregistrovaný ako maloobchodný zákazník a potrebujete svoj status zmeniť na veľkoobchodného zákazníka vlastniaceho IČ0, je potrebné vytvoriť si novú registráciu s novým emailom. V prípade nejasností kontaktujte našu zákaznícku linku 0902 904 940.

  • Ako sa môžem zaregistrovať k odberu informácií o novinkách - newsletterov?

K odberu newsletterov sa môžete prihlásiť na úvodnej strane nášho e-shopu, pri registrácii i počas vybavovania objednávky.

  • Prečo by som mal(a) odoberať vaše newslettery?

Ak sa prihlásite k odberu newsletterov, budete od nás dostávať informácie o nových produktoch v našom sortimente, novinkách v skupine zlacnených tovarov a o prebiehajúcich akciach. Žiadne dôležité informácie, z ktorých mnohé sú časovo obmedzené, Vám už neuniknú. Pre odberateľov naších newsletterov pripravujeme špeciálne akcie, zľavy i dni dopravy zadarmo.


Tovar

  • Ako zistím dostupnosť konkrétneho tovaru?

Dostupnosť tovaru zistím v detaile sortimentu medzi informáciami, uvedenými pod možnosťou( záložkou) vložiť tovar do košíka. Vidíte tu, koľko kusov daného sortimentu je aktuálne fyzicky na sklade.

Dostupnost

  • Ako zistím dostupnosť vypredaného tovaru, alebo varianty, farby,  určitého tovaru, špecifikácie?

Informáciu o termíne dostupnosti vypredaného tovaru nájdete priamo pod názvom produktu. Ak si želáte poslať email, až bude tovar dostupný, u predvyplneného emailu stačí potvrdiť tlačítkom „Nastaviť“. Funkciu „strážneho psíka“ je možné nastaviť len  na celú kartu vypredaného tovaru, nie je to možné využiť  na jednotlivé špecifikácie.

tovar

Ak je vami požadovaná farba či varianta tovaru aktuálne nedostupná, termín naskladnenia sa dozviete priamo u požadovanej varianty.

Dostupnost

  • Ako môžem zistiť hmotnosť tovaru?

Informáciu o hmotnosti tovaru nájdete v nákupnom košíku. Cez záložku na úvodnej stránke" zobraziť košík. " Celková hmotnosť uskutočnenej objednávky je uvedená tiež v podrobnostiach objednávky (pod kolonkou „Faktúra k objednávke“).

Hmotnost

  • Kde môžem napísať otázku alebo pripomienku k tovaru?

U každého sortimentu môžete napísať svoju otázku, alebo pripomienku. Možnosť pridania otázky k tovaru nájdete pod záložkou „Varianty tovaru“. Viď nasledovný obrázok:

Otázky zákazníkov

  • Je možné si niekde tovar prehliadnuť?

Máme svoje maloobchodné predajne a veľkoobchodné zóny, kde si môžu zákazníci tovar prehliadnuť. Bližšie informácie TU.

  • Čo sú Bonusy k nákupu a kedy ich môžem využiť?

Zákazníci môžu získať cenovo zvýhodnený tovar v rámci tzv. bonusov. V každej objednávke môžete zakúpiť ľubovoľný počet bonusov.


Objednávka

  • Ako môžem objednať tovar?

Ak je pre Vás orientácia v našom e-shope komplikovaná a chcete zistiť, ako postupovať pri nákupe, tak podrobný návod nájdete v článku Ako nakupovať.

  • Môžem objednávať tovar telefonicky alebo cez e-mail?

Objednávky prijímame len cez e-shop elektronicky. Ak však potrebujete s objednávkou pomôcť, neváhajte nás kontaktovať na slovenskom telefónnom čísle 0902 904 940.

  • Predávate len veľkopredajcom a podnikateľom, alebo si môžem nakúpiť i ako súkromná osoba?

V našom e-shope môžu objednávať všetci, ako firemní zákazníci, tak aj fyzické osoby, ktoré nemajú firmu, čiže  maloobchodní zákazníci. U väčšiny tovarov nájdete viac variant balení (napr. po 1 ks, 10 ks a 100 ks). Ak nakúpite balenia, v ktorých je viac kusov tovaru, budete mať výhodnejšie ceny. Čím väčšie balenie, tým je výhodnejšia cena za každý 1 kus tovaru v tom balení. 

  • Ako zistím stav vybavovania svojej objednávky?

Stav vo vybavovaní vašej objednávky uvidíte po prihlásení na Váš účet na našom e-shope v záložke „Môj účet“.( V ľavo hore na úvodnej stránke) Tu si v podrobnostiach objednávky okamžite zistíte pohľadom do druhého riadku podrobností, , v akej fáze sa nachádza vaša objednávka. O dokončení objednávky a jej odoslaní dostanete informáciu tiež e-mailom.

  • Čo mám vykonať, keď nemôžem nájsť tovar, ktorý som si u Vás už v minulosti zakúpila a mám oň opäť záujem?

Kliknite na záložku „Môj účet“, ktorú máte v ĺavo hore na úvodnej stránke nášho e-shopu po Vašom prihlásení, je tam  zoznam objednávok, ktoré ste už u nás zakúpili, a následne kliknite na podrobnosti príslušnej objednávky. tak sa dopátrate až konkrétneho tovaru.

  • Čo sa stane, keď musím prípravu objednávky a výber tovaru do košíka prerušiť? Nezmaže sa mi obsah košíka?

Tovar, ktorý ste si vložili do košíka po prihlásení na Váš účet, v košíku zostane, aj keď sa rozhodnete výber prerušiť. K dokončeniu objednávky sa môžete vrátiť aj neskoršie, po prihlásení na náš e-shop, tovar vybratý v minulosti zostáva v košíku. Z košíka sa tovar odstrani, ak tovar v košíku sami vymažete, alebo objednávku odošlete.

  • Ako mám postupovať, keď chcem doplniť tovar do objednávky?

Ak máte objednávku v stave "Nová" alebo v stave "Prijatá", môžete si tovar sami doplniť cez záložku "Moje objednávky". Ak je objednávka v stave "Fakturácia" alebo v ďalších stavoch, nie je už možné čokoľvek do objednávky pridávať. V takom prípade je potrebné vytvoriť si novú objednávku. Upozornenie: Nie je možné zlúčiť objednávky v prípade, ak v jednej z nich je uplatnený zľavový kupón.

  • Ako môžem stornovať už odoslanú objednávku?

Objednávku môžete stornovať do doby, dokedy sa nepresunie do stavu „Odoslaná“. Storno objednávky vykonajte telefonicky na telefónnom čísle (+420) 553 607 777, (+420) 734 750 798 alebo e-mailom (eshop@stoklasa.sk). Ak je objednávka v stavu „Odoslaná“, je už odoslaná prepravcovi DPD k doručenie. V tejto fáze kontaktujte náš zákaznický servis, 0902 904 940, ktorý vás bude informovať o možnom postupe.


Platba

  • Môžem si zmeniť spôsob platby počas vybavovania objednávky?

Áno, ale len pokiaľ je objednávka v niektorom z nasledovných stavov: "Nevybavená transakcia", "Nová", "Prijatá", "Rozpracovaná", "Rezervácia",  "Čakanie na dokončenie". Potom už nie je možné zmeniť spôsob platby objednávky.

  • Aké sú spôsoby platby?

Prípustné spôsoby úhrady objednávok,  platieb, nájdete tu.

  • Chcem platiť bankovým prevodom, kedy dostanem údaje k úhrade faktúry vopred?

Po vystavení faktury vám odošleme na e-mail fakturačné údaje, kde budú uvedené podklady pre platbu. Podklady vám budú zaslané do cca dvoch, resp. troch pracovných dní od odoslania objednávky - po fyzickej príprave danej objednávky, preverení dostupnosti tovaru a ak bude objednávka pripravená k odoslaniu. Teda v čase, keď je isté, že všetok tovar, ktorý zaplatíte, je naskladnený a pripravený k odoslaniu.

  • Ako dlhú dobu mám na zaplatenie objednávky pri zvolení platby vopred na účet?

Vašu platbu očakávame do päť pracovných dní po odoslaní faktúry a fakturačných údajov. Následne vás budeme kontaktovať, či máte o objednávku stále záujem. V prípade, že sa nám nepodarí vás kontaktovať, bude objednávka následne stornovaná. Ak potrebujete dlhšiu lehotu pre úhradu objednávky, pripíšte túto požiadavku do poznámky k objednávke.

 

Doručenie zásielky

  • Aká je dodacia doba?

Objednávky expedujeme čo najskôr po prijatí objednávky, spravidla do dvoch, resp. troch pracovných dní. Ak je expedícia objednávky z určitých dôvodov v omeškaní, kontaktujeme Vás. Akonáhle bude objednávka vychystaná a odovzdaná prepravcovi, kuriérnej službe DPD, môžete pohyb balíka-zásielky sledovat priamo na webe, cez zobrazenie podrobností Vašej objednávky a rozkliknutí čísla balíka DPD.

  • Kde môžem sledovať svoju zásielku?

Po odovzdaní balíka prepravnej spoločnosti DPD vám e-mailom zašleme číslo balíka a cestu zásielky potom môžete sledovať na webe prepravcu. Toto číslo nájdete tiež v detaile objednávky, v záložke „Môj účet“.

  • Ako mám postupovať, keď som zásielku nemôhol prevziať, tá bola odoslaná zpäť odosielateľovi a já mám o ňu stále záujem?

Kontaktujte našu infolinku na telefónnom čísle 0902 904 940, tam vám oznámia najvhodnejší postup.

  • Do ktorých štátov doručujete tovar?

Aktuálny zoznam štátov, kde doručujeme objednávky, nájdete nižšie. Spôsob doručenia a platieb tu.

Alandy (Finsko), Austrálie, Belgie, Bělorusko, Bulharsko, Campione d' Italia (Itálie), Ceuta (Španělsko), Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Chorvatsko, Indonésie, Irsko, Island, Itálie, Izrael, Kanada, Kanárské ostrovy (Španělsko), Kazachstán, Kypr, Lichtenštejnsko, Litva, Livigno (Itálie), Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Malta, Melilla (Španělsko), Německo, Nizozemsko, Normanské ostrovy (Velká Británie), Norsko, ostrov Helgoland (Německo), Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Rusko, Řecko, Singapur, Slovensko, Slovinsko, Spojené státy americké, Srbsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Turecko, Ukrajina, Velká Británie.

  • Ako mám postupovať v prípade nedoručenia zásielky?

Ak vidíte v systéme prepravcu DPD, že vaša zásielka je už niekoľko dní bez pohybu, nebola daná na rozvor, kontaktujte priamo nášho zmluvného prepravcu spoločnosť DPD Slovensko na telefónnom čísle 18373. Ak ste však od nás nedostali informáciu o vybyvení objednávky a jej odovzdaní prepravcovi, kontaktujte prosím náš zákaznícký servis na telefónnom čísle 0902 904 940, alebo cez e-mail: stoklasa-sk@stoklasa.cz,  eshop@stoklasa.sk.

  • Ako mám postupovať v prípade, že mi bude doručená poškodená zásielka?

Zásielku si pri prevzatí dôkladne skontrolujte. Ak zistíte jej poškodenie, okamžite to oznámte prepravcovi a ten vás bude informovať o následnom postupu. Ak zistíte poškodenie tovaru až po otvorení zásielky, kontaktujte náš zákaznicky servis, ktorý vám ponúkne možnosti riešenia danej situácie. V prípade, že budete chcieť tovar vrátiť, reklamovať, vymeniť a pod., je potrebné sa riadiť obchodnými podmienkami uvedenými na e-shope www.stoklasa-sk.

  • Odoslali ste mi tovar, ale v predpokladanej dobe doručenia nebudem na dodacej adrese. Čo potom?

Kontaktujte prepravcu DPD na čísle 18373 s požiadavkou na zmenu termínu či miesta dodania tovaru v balíku číslo DPD.

  • Ako sa dozviem, že tovar už bol odaslaný?

Informáciu o vybyvení objednávky vám pošleme na e-mail, uvedený v objednávke. Stav objednávky zistíte tiež po prihlásení, v záložke „Môj účet“, v kolonke „Zoznam objednávok“ a v podrobnostiach konkrétnej objednávky. Po odovzdaní balíka prepravnej spoločnosti vám e-mailom pošleme číslo balíka a ten potom môžete sledovať na webe prepravcu.

  • Môžem si prevziať svoju objednávku v niektorej predajni?

Zákazníci si môžu prevziať objednávky nad 200 Kč bez DPH v niektorej z našich predajní len v Českej republike.

  • Je možné tovar doručiť na inú ako fakturačnú adresu?

Áno, je to možné. DPH je potom kalkulovan podľa štátu dodania.


Reklamácia a výmena tovaru

  • Ako postupovať, ak chcem tovar reklamovať?

V prípade reklamácie postupujte podľa informácií uvedených tu. Ďalšie informácie o konkrétnych situáciach nájdete v našich obchodných podmienkach v odstavci „Zodpovednosť za vady, práva z vadného“.

  • Ako mám postupovať, keď chcem niektorý zakúpený tovar vymeniť za iný tovar?

Kontaktujte nás prostřednictvom e-mailu:  lenka.scheffczikova@stoklasa.cz alebo telefónu (+420) 777 716 104. Budeme vás informovať o najvhodnejšej možnosti riešenia s prihliadnutím na Vaše požiadavky.

  • Čo mám spraviť, keď je niektorá položka v prijatej objednávke poškodená, chybne dodaná, alebo v objednávke úplne chýba?

V prípade takej reklamácie postupujte podľa informácií a pokynov uvedených tu. Reklamačné oddelenie môžete kontaktovať prostredníctvom e-mailu:  lenka.scheffczikova@stoklasa.cz alebo telefonicky (+420) 777 716 104. Tu vám ponúkneme možnosti riešenia situácie s prihliadnutím na Vaše potreby.

  • Ako správne využiť svojho zákonného práva na vrátenie tovaru zakúpeného na internete?

Presné informácie o správnom postupu nájdete v naších obchodných podmienkach v odstavci „Odstúpenie od zmluvy“.

karty karty karty
FacebookYoutubePinterestTwitterLinkedinInstagram
Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku/ bloček. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskoršie do 48 hodín.

© Stoklasa textilní galanterie s.r.o. 2017.
K dosiahnutiu potrebnej funkcionality tento web používa cookies. Ďalším jeho použitím týmto súhlasíte. Viac informácií. Rozumiem