Nebolo niečo v poriadku? Kontaktujte nás telefonicky, e-mailom alebo cez formulár a spoločne všetko vyriešime k vašej spokojnosti.
Pre rýchle vybavenie reklamácie tovaru z on-line objednávky vyplňte reklamačný formulár.
Po odoslaní vás bude kontaktovať pracovníčka reklamačného oddelenia a navrhne vám ďalší postup. Pokiaľ je potrebné zaslať reklamovaný tovar späť, zašlite ho na adresu e-shopu:
Stoklasa textilní galanterie s.r.o.
P.O.Box č. 123
022 01 Čadca
Žiadame našich ctených zákazníkov, aby na doručenie zásielky do P.O. Boxu využívali výhradne Slovenskú poštu. Zásielky budú následne doručené priamo na náš centrálny sklad v Českej republike.
Zodpovednosť za vadu tovaru je obmedzená výhradne na náhradu samotného tovaru, akékoľvek ďalšie náhrady sú z reklamačného riadenia vylúčené. Zahájenie reklamačného plnenia nemá vplyv na povinnosť kupujúceho uhradiť v riadnom termíne vystavené faktúry. Nie je teda možné, aby kupujúci pozastavil úhrady faktúr z dôvodu reklamačného plnenia.
Pokiaľ pošlete tovar na reklamáciu bez vyplnenia reklamačného formulára, je nutné k reklamovanému tovaru priložiť:
• písomnú reklamáciu vrátane popisu závady
• návrh na vybavenie reklamácie
• kópiu dokladu o nákupe (faktúru), príp. zápis o škode, pokiaľ k poškodeniu tovaru došlo vplyvom prepravy zásielky.
Pokiaľ ste spotrebiteľ (nepodnikajúca fyzická osoba), môžete nevyhovujúci tovar zakúpený v e-shope vrátiť a odstúpiť tak od kúpnej zmluvy do 14 dní od doručenia tovaru.
Veľkoobchodný zákazník - tzn. podnikajúca fyzická (pokiaľ objednáva tovar na IČO) ani právnická osoba - zo zákona možnosť bezplatného odstúpenia od zmluvy nemá. Spoločnosť Stoklasa ale umožňuje nad rámec zákonných povinností vrátenie tovaru do 14 dní od doručenia aj veľkoobchodným zákazníkom za manipulačný poplatok 100 Kč (cca 4,10 EUR).
Pre rýchle vybavenie odstúpenia od kúpnej zmluvy vyplňte tento formulár.
Tovar, ktorý chcete vrátiť, zašlite na adresu e-shopu:
Stoklasa textilní galanterie s.r.o.
P.O.Box č. 123
022 01 Čadca
Žiadame našich ctených zákazníkov, aby na doručenie zásielky do P.O. Boxu využívali výhradne Slovenskú poštu. Zásielky budú následne doručené priamo na náš centrálny sklad v Českej republike.
Po doručení a kontrole Vám bude do 14 dní vrátená čiastka na Váš účet. Pri poškodení alebo opotrebovaní tovaru je predajca oprávnený primerane znížiť vrátenú čiastku.