Záruka je obmedzená výhradne na náhradu samotného tovaru, všetky ďalšie náhrady sú z reklamačného riadenia vylúčené.
Zahájenie reklamačného riadenia nemá vplyv na povinnosť kupujúceho uhradiť v riadnom termíne vystavené faktúry. Je neprípustné, aby kupujúci pozastavil úhrady faktúr z dôvodu reklamačného riadenia.
Pri reklamácii použite reklamačný formulár (nájdete ho tiež po svojom prihlásení v sekcii "Moje objednávky").
Cez tento elektronický formulár nás informujete jednak o klasickej reklamácii tovaru, čiže takého, ktorý je poškodený, ale aj o prípadoch vrátenia zakúpeného tovaru. V jednom aj v druhom to chápeme ako reklamácie, ktoré sa po vyhodnotení finančne vysporiadajú. Preto prosíme, dbajte na dôsledné vypísanie čísla bankového účtu, ktorý je potrebné uviesť do reklamačného protokolu. Na uvedený účet Vám firma Stoklasa poukážu peniaze z dobropisu, ktorý vystaví naša skladová učtáreň po prijatí Vami zaslaného reklamovaného, alebo vráteného tovaru.
Až po zaslaní elektronického formulára k reklamácii priamo z Vašej objednávky môžete nám zaslať reklamovaný tovar.
Reklamácie posielajte na adresu:
Mayday s.r.o.
Textilná galantéria špeciál
Sídlisko SNP 1952
Obchodné centrum Junior
01707 Považská Bystrica
alebo v prípade naliehavosti priamo na centrálny sklad v ČR
:
Stoklasa textilní galanterie s.r.o.
Centrálny sklad Bolatice
Průmyslová 13
747 23 Bolatice
Česká republika