Zákaznícka linka (+421) 902 904 940
Po - Ne: 8:00 - 16:00 Napište nám
Letný týždeň zliav: Gumy - Pre prihlásených zákazníkov zľava 10% na tovar označený ikonkou slnka. Viac tu
www.stoklasa-sk.sk
Galantéria Stoklasa - veľkoobchod
Průmyslová 13, 747 23 Bolatice
tel: 228 229 395, email: eshop@stoklasa-sk.sk

Reklamácie

Záruka je obmedzená výhradne na náhradu samotného tovaru, všetky ďalšie náhrady sú z reklamačného riadenia vylúčené.

Zahájenie reklamačného riadenia nemá vplyv na povinnosť kupujúceho uhradiť v riadnom termíne vystavené faktúry. Je neprípustné, aby kupujúci pozastavil úhrady faktúr z dôvodu reklamačného riadenia.

 

K reklamovanému tovaru je potrebné priložiť:

  • písomnú reklamáciu vrátane popisu závady
  • návrh na vybavenie, vyriešenie reklamácie
  • kópiu dokladu o nákupe (faktúru), prípadne zápis o škode, ak k poškodeniu tovaru došlo vplyvom prepravy zásielky.
  • Na obale zásielky musí byť výrazne napísané číslo objednávky, v ktorej bol zakúpený reklamovaný tovar, alebo tovar určený na vrátenie

Pri reklamácii, ako aj pre vrátenie tovaru, použite reklamačný formulár (nájdete ho tiež po svojom prihlásení v sekcii "Moje objednávky").

Cez tento elektronický formulár nás v čo najkratšom čase, hneď po prevzatí a skontrolovaní zásielky, informujete o klasickej reklamácii tovaru z konkrétnej objednávky, čiže takého tovaru, alebo tovarov, ktoré sú poškodené. Tiež využijete uvedený elektronicky formulár aj na oznámenia, že chcete konkrétny tovar z konkrétnej objednávky vrátiť. V jednom aj v druhom prípade rozlišujte veľkosť tovaru, jeho hmotnosť, finančnú hodnotu a časovú naliehavosť vysporiadania reklamácie. Podľa toho sa rozhodujte o spôsobe doručenia reklamovaného tovaru, ako aj tovaru, ktorý chcete vrátiť. Až po doručení zaslaného tovaru na centrálny sklad v ČR sa reklamácia vyhodnotí a vrátený tovar prevezme a finančne vysporiada.  Preto prosíme, dbajte na dôsledné vypísanie reklamačného protokolu, čísla bankového účtu a na obal okrem  presnej a úplnej adresy odosielateľa napíšte aj číslo objednávky, ktorej sa zásielka dotýka. Na Vami uvedený bankový účet v reklamačnom protokole Vám firma Stoklasa poukážu peniaze z dobropisu, ktorý vystaví skladová učtáreň po prijatí Vami zaslaného reklamovaného , alebo vráteného tovaru.

Až po zaslaní elektronického formulára k reklamácii priamo z Vašej objednávky a písomnom vyjadrení reklamačného oddelenia k Vašej reklamácii posielajte reklamovaný tovar, alebo tovar ktorý je v režime odstúpenia od kúpnej zmluvy posielajte na adresu:

Stoklasa textilní galanterie s.r.o.
P.O.Box č. 123
022 01 Čadca

Žiadame našich ctených zákazníkov, aby na doručenie zásielky do P.O. Boxu využívali výhradne Slovenskú poštu.

Zásielky budú následne doručené priamo na náš centrálny sklad v Českej republike.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reklamačný formulár

karty karty karty PayU Google Pay, Apple Pay
Facebook Youtube Pinterest Instagram
© Stoklasa textilní galanterie s.r.o. 2024.