Zákaznícka linka (+421) 902 904 940
Po - Ne: 7:00 - 18:00 Napište nám
www.stoklasa-sk.sk
Galantéria Stoklasa - veľkoobchod
Průmyslová 13, 747 23 Bolatice
tel: 553 677 777, email: eshop@stoklasa-sk.sk

Reklamácie

Záruka je obmedzená výhradne na náhradu samotného tovaru, všetky ďalšie náhrady sú z reklamačného riadenia vylúčené.

Zahájenie reklamačného riadenia nemá vplyv na povinnosť kupujúceho uhradiť v riadnom termíne vystavené faktúry. Je neprípustné, aby kupujúci pozastavil úhrady faktúr z dôvodu reklamačného riadenia.

 

K reklamovanému tovaru je potrebné priložiť:

  • písomnú reklamáciu vrátane popisu závady
  • návrh na vybavenie, vyriešenie reklamácie
  • kópiu dokladu o nákupe (faktúru), prípadne zápis o škode, ak k poškodeniu tovaru došlo vplyvom prepravy zásielky.
  • Na obale zásielky musí byť výrazne napísané číslo objednávky, v ktorej bol zakúpený reklamovaný tovar, alebo tovar určený na vrátenie

Pri reklamácii, ako aj pre vrátenie tovaru, použite reklamačný formulár (nájdete ho tiež po svojom prihlásení v sekcii "Moje objednávky").

Cez tento elektronický formulár nás v čo najkratšom čase, hneď po prevzatí a skontrolovaní zásielky, informujete o klasickej reklamácii tovaru z konkrétnej objednávky, čiže takého tovaru, alebo tovarov, ktoré sú poškodené. Tiež využijete uvedený elektronicky formulár aj na oznámenia, že chcete konkrétny tovar z konkrétnej objednávky vrátiť. V jednom aj v druhom prípade rozlišujte veľkosť tovaru, jeho hmotnosť, finančnú hodnotu a časovú naliehavosť vysporiadania reklamácie. Podľa toho sa rozhodujte o spôsobe doručenia reklamovaného tovaru, ako aj tovaru, ktorý chcete vrátiť. Až po doručení zaslaného tovaru na centrálny sklad v ČR sa reklamácia vyhodnotí a vrátený tovar prevezme a finančne vysporiada.  Preto prosíme, dbajte na dôsledné vypísanie reklamačného protokolu, čísla bankového účtu a na obal okrem  presnej a úplnej adresy odosielateľa napíšte aj číslo objednávky, ktorej sa zásielka dotýka. Na Vami uvedený bankový účet v reklamačnom protokole Vám firma Stoklasa poukážu peniaze z dobropisu, ktorý vystaví skladová učtáreň po prijatí Vami zaslaného reklamovaného , alebo vráteného tovaru.

Až po zaslaní elektronického formulára k reklamácii priamo z Vašej objednávky a písomnom vyjadrení reklamačného oddelenia k Vašej reklamácii môžete nám reklamovaný tovar zaslať.

UPOZORNENIE:

Nakoľko centrálny sklad firmy Stoklasa textilní galanterie s.r.o. bude v čase od 22.12.2022 do 2.1.2023 zatvorený, pracovníci čerpajú dovolenky a v tej spojitosti sa obmedzia služby spojené s  vybavovaním reklamácií a s preberaním reklamovaného tovaru.

Preto Vás žiadame, aby ste nám od 19. 12. 2022  do 2.1.2023 neposielali reklamovaný tovar. 

 Od 2.1.2023 bude prevádzka reklamačného oddelenia  opäť obnovená. V prípade vrátenia tovaru alebo reklamovaného tovaru väčšej hmotnosti, vyššej finančnej hodnoty alebo väčšieho rozmeru, posielajte zásielky, v záujme rýchleho doriešenia, prednostne kuriérnou službou priamo na centrálny sklad v ČR na adresu:

Stoklasa textilní galanterie s.r.o.

Centrálny sklad Bolatice

Průmyslová 13

747 23 Bolatice

Česká republika

 

 Reklamovaný tovar môžete posielať od 2.1.2023 aj na pracovisko v Pov. Bystrici na adresu:

 

Mayday s.r.o.,

Zmluvný partner firmy Stoklasa

Sídlisko SNP 1952 - Junior

01707 Pov. Bystrica

 

Na obal  prosím výrazne napíšte číslo objednávky pod adresu odosielateľa!

 

 

Reklamačný formulár

karty karty karty PayU
Facebook Youtube Pinterest Instagram
© Stoklasa textilní galanterie s.r.o. 2023.