Záruka je obmedzená výhradne na náhradu samotného tovaru, všetky ďalšie náhrady sú z reklamačného riadenia vylúčené.
Zahájenie reklamačného riadenia nemá vplyv na povinnosť kupujúceho uhradiť v riadnom termíne vystavené faktúry. Je neprípustné, aby kupujúci pozastavil úhrady faktúr z dôvodu reklamačného riadenia.
Pri reklamácii, ako aj pre vrátenie tovaru, použite reklamačný formulár (nájdete ho tiež po svojom prihlásení v sekcii "Moje objednávky").
Cez tento elektronický formulár nás v čo najkratšom čase, hneď po prevzatí a skontrolovaní zásielky, informujete o klasickej reklamácii tovaru z konkrétnej objednávky, čiže takého tovaru, alebo tovarov, ktoré sú poškodené. Tiež využijete uvedený elektronicky formulár aj na oznámenia, že chcete konkrétny tovar z konkrétnej objednávky vrátiť. V jednom aj v druhom prípade rozlišujte veľkosť tovaru, jeho hmotnosť, finančnú hodnotu a časovú naliehavosť vysporiadania reklamácie. Podľa toho sa rozhodujte o spôsobe doručenia reklamovaného tovaru, ako aj tovaru, ktorý chcete vrátiť. Až po doručení zaslaného tovaru na centrálny sklad v ČR sa reklamácia vyhodnotí a vrátený tovar prevezme a finančne vysporiada. Preto prosíme, dbajte na dôsledné vypísanie reklamačného protokolu, čísla bankového účtu a na obal okrem presnej a úplnej adresy odosielateľa napíšte aj číslo objednávky, ktorej sa zásielka dotýka. Na Vami uvedený bankový účet v reklamačnom protokole Vám firma Stoklasa poukážu peniaze z dobropisu, ktorý vystaví skladová učtáreň po prijatí Vami zaslaného reklamovaného , alebo vráteného tovaru.
Až po zaslaní elektronického formulára k reklamácii priamo z Vašej objednávky a písomnom vyjadrení reklamačného oddelenia k Vašej reklamácii môžete nám reklamovaný tovar zaslať.
UPOZORNENIE:
Nakoľko centrálny sklad firmy Stoklasa textilní galanterie s.r.o. bude v čase od 22.12.2022 do 2.1.2023 zatvorený, pracovníci čerpajú dovolenky a v tej spojitosti sa obmedzia služby spojené s vybavovaním reklamácií a s preberaním reklamovaného tovaru.
Preto Vás žiadame, aby ste nám od 19. 12. 2022 do 2.1.2023 neposielali reklamovaný tovar.
Od 2.1.2023 bude prevádzka reklamačného oddelenia opäť obnovená. V prípade vrátenia tovaru alebo reklamovaného tovaru väčšej hmotnosti, vyššej finančnej hodnoty alebo väčšieho rozmeru, posielajte zásielky, v záujme rýchleho doriešenia, prednostne kuriérnou službou priamo na centrálny sklad v ČR na adresu:
Stoklasa textilní galanterie s.r.o.
Centrálny sklad Bolatice
Průmyslová 13
747 23 Bolatice
Česká republika
Reklamovaný tovar môžete posielať od 2.1.2023 aj na pracovisko v Pov. Bystrici na adresu:
Mayday s.r.o.,
Zmluvný partner firmy Stoklasa
Sídlisko SNP 1952 - Junior
01707 Pov. Bystrica
Na obal prosím výrazne napíšte číslo objednávky pod adresu odosielateľa!