Garancia doručenia do Vianoc a prevádzka e-shopu počas sviatkov - čítajte prosím tu
www.stoklasa-sk.sk
Galantéria Stoklasa - veľkoobchod
Průmyslová 13, 747 23 Bolatice
tel: 553 677 777, email: eshop@stoklasa-sk.sk

 

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

 

Registrácia a prihlásenie

Tovar

Objednávka

Platba

Doručenie zásielky

Reklamácia, výmena tovaru a odstúpenie od kúpnej zmluvy

 

REGISTRÁCIA A PRIHLÁSENIE

 

Môžem nakúpiť bez registrácie?

Aké sú výhody registrácie?

Ako prebieha registrácia?

Ako mám postupovať, keď som zabudol svoje prihlasovacie údaje?

Môžem svoju maloobchodnú registráciu zmeniť z maloobchodného na veľkoobchodného zákazníka?

Potrebujem zmeniť IČO, ako mám postupovať?

Ako a kde sa môžem prihlásiť k odberu noviniek - newsletterov?

Prečo by som mal odoberať vaše novinky, newslettery?

 

 

Môžem nakúpiť bez registrácie?

Áno, je možné nakúpiť bez registrácie, ale len v prípade, že ste maloobchodný zákazník. Doporučujeme však každému, aby sa zaregistroval, lebo len tak môže využívať viacero výhod, ktoré uvádzame nižšie v ďalšom texte. V prípade, že ste podnikateľ, alebo akákoľvek zaregistrovaná organizácia na Slovensku, škola, nezisková organizácia, čiže ak máte pridelené IČO, alebo DIČ ( napr. Slobodný umelec) registrácia je nutná.


 
Aké sú výhody registrácie?

Len zaregistrovanému zákazníkovi je umožnené:
- mať prehľad o všetkých svojich objednávkách,
- nemusí pri každej novej objednávke vyplňovať kontaktné údaje,
- môže pridávať produkty medzi svoje obľúbené položky,
- má prehľad o nových zľavách a novinkách, ktoré na našom e-shopu pribudli od jeho posledného prihlásenia,
- má možnosť zapojiť sa do vernostného programu. Či už maloobchodného (v rámci bonusového programu na predajniach), alebo veľkoobchodného na základe registrácie firmy cez IČO.

Neregistrovaným zákazníkom sa automaticky zobrazujú maloobchodné ceny, čiže ceny ktoré platia pre tých, čo nemajú firmu, čiže z nášho hľadiska sú zákazníkmi maloobchodnými, lebo nemajú živnosť alebo pridelené IČO. Ale každá firma čo má pridelené IČO a chce u nás nakupovať za výhodné, veĺkoobchodné ceny, sa musí zaregistrovať a vždy pred nákupom sa do svojho účtu prihlásiť. Nie je možné, aby ste objednávali ako zákazník maloobchodný, ktorý nemá IČO, a potom nás žiadali, aby sme Vám tovar fakturovali na firmu. Zmena fakturovanej ceny neregistrovaných alebo neprihlásených zákazníkov nie je možná.

 
Ako prebieha registrácia?

Celý návod k registrácii nájdete tu. Pred registráciou je dôležité sa rozhodnúť, či sa budete zaregistrovať ako koncový zákazník (fyzická osoba bez firmy) alebo jako firemný zákazník, pre nás veľkoobchodný zákazník (lebo máte IČO, alebo DIČ), bez ohľadu na skutočnosť, či budete nakupovať občas, alebo pravidelne, v malom množstve, alebo jako veľkoobchod, či prevádzkovateľ e-shopu, do svojho obchodu, alebo ste krajčírka, škola, a pod.). Dôležité je dôsledné vyplnenie všetkých potrebných údajov, fakturačnú adresu, dodaciu adresu, kontaktné údaje. Potom musíte registráciu potvrdiť aj v e-maile, ktorý Vám zo systému nášho e-shopu pošleme na vami uvedenú kontaktnú e-mailovú adresu. Až po Vašom potvrdení prijatého e-mailu bude registrácia úspešne dokončená. Je dôležité, aby ste si ujasnili, že je rozdiel v používaní e-mailu prihlasovacieho a komunikačného, najlepšie je používať jeden e-mail ako pre prihlásenie do vašej registrácie na našom e-shope, tak aj pre komunikáciu, lebo na ten od nás dostávate všetky informácie spojené s prijatím a odoslaním objednávky a pod.
 

Ako mám postupovať, keď som zabudol svoje prihlasovacie údaje?

Pre prihlásenie do vášho účtu u nás sú dôležité dva údaje, a to e-mailová adresa a heslo. Ak ste zabudli, aký ste použili prihlasovací e-mail, kontaktujte zákaznícku linku. Ak ste zabudli heslo, tak u kolónky „Prihlásenie“ vyberte si možnosť „Poslať dočasné heslo“. Na e-mail, ktorý ste si určili v registrácii pre komunikáciu, vám pošleme dočasné heslo. Toto heslo je platné 24 hodin. Počas tejto doby je potrebné si vo vašom účte heslo zmeniť cez záložku „ zmena registračných údajov“.
 

Môžem svoju maloobchodnú registráciu zmeniť z maloobchodného na veľkoobchodného zákazníka?

Ak ste sa zaregistrovali ako maloobchodný zákazník a potrebujete svoj status zmeniť na veľkoobchodného zákazníka, lebo už máte IČO, je nutné vytvoriť si úplne novú registráciu s novým emailovým kontaktom. V prípade nejasnosti kontaktujte našu zákaznícku linku.


Potrebujem zmeniť IČO, ako mám postupovať?

Pri zmene IČO je nutné vytvoriť si novú registráciu s novým e-mailom. V prípade záujmu ponechania pôvodnej e-mailovej adresy sa obráťte na našu zákaznícku linku.
 

Ako a kde sa môžem prihlásiť k odberu noviniek - newsletterov?

K odberu noviniek, newsletterov sa môžete prihlásiť pri registrácii, nastavením takej možnosti vo vašom účte i počas prípravy objednávky.
 

Prečo by som mal odoberať vaše novinky, newslettery?

Vďaka newsletterom ( novinkám) získavate najnovšie informácie o nových produktoch, aktuálnych zľavách, prebiehajúcich akciách, ďalej tiež doporučenia a tipy na vhodné darčeky, návody na výrobu bižutérie, dekorácií a mnoho ďalších informácií. Odberatelia našich noviniek, newsletterov, sú vopred informovaní o tom, že poriadame špeciálne akcie, nastavujeme určité zľavy a že kedy budeme mať veľmi obľúbenú akciu dni dopravy zadarmo.

 

TOVAR

 

Ako zistím dostupnosť vypredaného tovaru alebo určitej varianty tovaru?

Prečo môže mať tovar na monitore inú farbu ako je v skutočnosti? 

Prečo máte také zvláštne názvy farieb?

Keď objednám balenie v ktorom je viac kusov , budú jednotlivé kusy v takom väčšom balení vybavené štítkami?

Je možné si niekde tovar prehliadnúť?

 

 

Ako zistím dostupnosť vypredaného tovaru alebo určitej varianty tovaru?

Informáciu o termíne dostupnosti vypredaného tovaru nájdete priamo pod názvom tovaru, ak už taký termín aspoň približne poznáme. Ak si želáte poslať na e-mail správu, až bude tovar dostupný, tak každému zaregistrovanému zákazníkovi a samozrejme prihlásenému do svojho účtu cez príslušný e-mail a heslo je umožnené vložiť takú požiadavku do zobrazenej a červeno označenej sekcie e-mailu, stačí len odkliknúť a potvrdiť takú požiadavku tlačítkom „Nastaviť“. Funkciu „ strážneho“ je možné nastaviť na vami vybrané varianty a balenie úplne vypredaného tovaru .
 


Ak je vami požadovaná farba či varianta tovaru aktuálne nedostupná, termín naskladnenia sa dozviete priamo u požadovanej varianty.

 

Dostupnost

 

Prečo môže mať tovar na monitore inú farbu ako je v skutočnosti? 

Pri spracovaní fotografií tovaru sa snažíme o čo najvernejšie zachytenie farieb. Každý monitor alebo displej ale môže výslednú fotografiu zobraziť inak. Preto farbu tovaru i popisujeme a používame viacero názvov farieb. 


Prečo máte také zvláštne názvy farieb? 

Vzhľadom k veľkému množstvu variant niektorých výrobkov je určenie názvov farieb veľmi náročné, pretože existuje mnoho farebných variant, ktoré sa od seba líšia v niektorých prípadoch len minimálne. Preto využívame viac typov farebníc, vďaka ktorým sme schopní farby jednotlivých variant tovaru lepšie a dôkladnejšie popísať. Používame niekoĺko typov farebníc. S celosvetovo akceptovanou farebnicou Pantone Fashion + Home vrátane číselného vyjadrenai, tzv. tpx sa môžete stretnúť najmä u položiek textilnej galantérie, ako sú nite či stuhy. U ostatných produktov používame klasickú českú farebnicu, farby kovov či dreva, špecializované farebnice podľa dodávateľov, a pod.
 

Keď objednám balenie v ktorom je viac kusov , budú jednotlivé kusy v takom väčšom balení vybavené štítkami? 

Nie. Tovar vo veľkom balení je označený štítkom len na obale. Vďaka menšej pracnosti sú veľké balenia cenovo výhodnejšie. 
 

Je možné si niekde tovar prehliadnúť?

Áno, nami ponúkaný tovar je možné vidieť na našich predajniach. Niektoré z nich slúžia aj ako veľkoobchodné zóny, ktoré ponúkajú k nahliadnutiu široké spektrum sortimentu. Bližšie informácie o týchto zónach nájdete tu.
 

 

 

OBJEDNÁVKA

 

Ako si môžem objednať tovar?

Môžem objednávať tovar telefonicky alebo cez e-mail?

Ako zistím stav vo vybavovaní svojej objednávky?

Čo mám spraviť, keď nemôžem nájsť tovar, ktorý som už skôr nakúpil a mám oň opäť záujem?

Čo sa stane, keď musím výber tovaru prerušiť? Nezmaže sa mi obsah košíka?

Mám v nákupnom košíku už pripravenú objednávku, potrebujem však niektorý tovar objednať skôr a nechcem prísť o pôvodnú objednávku. Ako mám postupovať?

Ako mám postupovať, keď chcem doplniť tovar do objednávky?

Ako môžem stornovať už odoslanú objednávku?

Môžem uplatniť na e-shopovú objednávku zľavu pre majiteľa "sphere card"?

Môžem uplatniť na e-shopovú objednávku viac zľavových kupónov?

Môžem uplatniť viac darčekových poukazov naraz?

Kde môžem napísať poznámku k objednávke?

 

Ako si môžem objednať tovar?

Ak je pre vás orientácia v našom e-shope zložitá a chcete vedieť ako pri nákupe postupovať, podrobný návod nájdete v článku Ako nakupovať.
 

Môžem objednávať tovar telefonicky alebo cez e-mail?

Objednávky prijímame len elektronicky, cez e-shop. Ak potrebujete při tom pomoc, obraťte sa prosím na našu zákaznícku linku.
 

Ako zistím stav vo vybavovaní svojej objednávky?

Aktuálny stav vo vybavovaní vašej objednávky uvidíte po prihlásení sa do vášho účtu v záložke „Môj účet“. Tu si v podrobnostiach objednávky jednoducho zistíte, v akej fáze sa objednávka nachádza. O vybavení objednávky budete mať informáciu tiež e-mailom. Viac informácií o stavoch objednávky nájdete na tejto stránke.

 


 

Čo mám spraviť, keď nemôžem nájsť tovar, ktorý som už skôr nakúpil a mám oň opäť záujem?

Ak ste náš registrovaný zákazník, prihláste sa do vášho účtu na našom e-shope a v záložke „Môj účet“, a v zozname objednávok si zvoľte podrobnosti objednávky a z nej sa preklikáte priamo na hľadaný tovar. V prípade nutnosti kontaktujte zákaznícku linku.
 

Čo sa stane, keď musím výber tovaru prerušiť? Nezmaže sa mi obsah košíka?

Tovar vo vašom košíku zostane, i keď sa rozhodnete výber prerušiť a vrátiť sa k výberu tovaru do objednávky neskoršie. Z košíka sa tovar odstraní, ak vymažete „cookies“ vo vašom prehliadači alebo ak sa ho rozhodnete odstrániť z košíka sami. Do košíka si vkladajte položky vždy keď ste prihlásený do vášho účtu na našom e-shope.
 

Mám v nákupnom košíku už pripravenú objednávku, potrebujem však niektorý tovar objednať skôr a nechcem prísť o pôvodnú objednávku. Ako mám postupovať?

Ak ste naším registrovaným užívateľom, máte možnosť využívať funkciu, ktorá umožňuje rozdelenie objednávaného tovaru do viacerých košíkov, napr. podľa sortimentu (textilná galantéria, dekorácia, bižutéria, a pod.), resp. podľa termínu dodania alebo príležitosti (Veľká noc, Vianoce, svadba, a pod.). Môžete tak mať niekoľko rozpracovaných košíkov a podľa potreby ich uzavierať a objednávať. Podrobnejší návod nájdete na  tejto stránke.
 

Ako mám postupovať, keď chcem doplniť tovar do objednávky?

Po odoslaní vami spracovanej objednávky do nej už nie je možné zasahovať. Môžete len požiadať o stornovanie vašej objednávky.
 

Ako môžem stornovať už odoslanú objednávku?

Objednávku môžete stornovať telefonicky na zákazníckej linke, alebo e-mailm na: eshop@stoklasa.cz. Ak je však objednávka v stave „Odoslaná“, bola už odovzdaná prepravcovi k doručeniu, tak v takom prípade už ju nie je možné stornovať
 

Môžem uplatniť na e-shopovú objednávku zľavu pre majiteľa "sphere card"?

Tútu zľavu je možné uplatniť len v kamenných predajniach (neplatí to pre predajnu Praha Dejvice, Dejvická 8, Praha 6, Praha Nové Butovice a pre nákup na eshope). Koncových zákazníkov predajní naviac oceňujeme v rámci bonusového programu, ktorý prináša výhody ako napríklad narodeninové poukazy na nákup, nižšie ceny na vybraný tovar, možnosť reklamácie tovaru bez paragonu, alebo bezplatné prevzatie objednaného tovaru na predajni.
 

Môžem uplatniť na e-shopovú objednávku viac zľavových kupónov? 

V rámci jednej objednávky je možné uplatniť len jeden zľavový kupón, zľavy sa tak nesčítavajú. Zľavové kupóny neplatia na už zlacnený tovar.
 

Môžem uplatniť viac darčekových poukazov naraz?

Pri nákupe je možné uplatniť viac darčekových poukazov naraz. Poukazy, ktoré sú získané v rámci bonusového programu na predajniach môžete uplatniť len na predajniach, s klasickými darčekovými kupónmi ich nie je možné kombinovať.
 

Kde môžem napísať poznámku k objednávke? 

Poznámku k objednávke môžete uviesť v samostatnej kolonke v Košíku v spodnej časti strany Doprava a platba.
 

Pozor: Ak ku svojej objednávke pripíšete poznámku, nebude táto objednávka automaticky posunutá do stavu prijatá. Poznámku musí náš pracovník vyhodnotiť. To sa môže udiať až po určitom čase. Nie okamžite, lebo denne spracovávame veĺké množstvo objednávok z celého světa. Až keď váš podnet cez poznámku vyhodnotí a spracuje, následne ručne zasiahne do elektronick riadeného systému nášho skladu a objednávku presunie do ďalšieho spracovania. Ak chcete, aby bola vaša objednávka spracovaná čo najskôr, nepíšte do objednávky žiadne poznámky, lebo takými poznámkami, ako: „Prosím o čo najrýchlejšie vybavenie objednávky“ – len celý proces spomalíte.

 

PLATBA

 

Môžem si zmeniť spôsob platby počas vychystávania objednávky?

Akú dlhú dobu mám na zaplatenie objednávky pri nastavení platby vopred cez účet?

Chcem platiť bankovým prevodom a platbou vopred, kedy dostanem údaje týkajúce sa platby?

Je možné si objednaný tovar prevziať v niektorej z vaších predajní a zaplatiť na mieste?

Je možné tovar zaplatiť vopred na účet a potom nechať prevziať objednávku na predajni inou osobou?

 

 

Môžem si zmeniť spôsob platby počas vychystávania objednávky?

Áno, ale len ak je objednávka v stave Nová. Potom už nie je možné spôsob platby zmeniť.

 

Akú dlhú dobu mám na zaplatenie objednávky pri nastavení platby vopred cez účet?

Vašu platbu očakávame najneskôr do 5. pracovných dní po odeslaní faktúry. Následne vás budeme kontaktovať, či máte o objednávku stále záujem. V prípade, že objednávka nebude potom stále zaplatená a nám sa nepodarí vás kontaktovať, bude objednávka stornovaná.

 

Chcem platiť bankovým prevodom a platbou vopred, kedy dostanem údaje týkajúce sa platby?

Zálohová faktúra vám príde na e-mail počas pár minút po odoslaní objednávky. V prípade, že ste nový zákazník, musia sa najskôr overiť registračné údaje, až potom vám bude odoslaná zálohová faktúra na e-mail. Zálohová faktúra má splatnosť 5 pracovných dní. Po vašej úhrade a pripísaní platby na náš účet, systém automaticky presunie objednávku do stavu "vychystávaná". Po vychystaní tovaru Vám bude objednávka odoslaná a doručená. 

 

Je možné si objednaný tovar prevziať v niektorej z vaších predajní a zaplatiť na mieste?

Ak ste zákazníkom z Českej republiky, objednávky v hodnote nad 200 Kč bez DPH si môžete prevziať v ktorejkoľvek z našich predajní. Hradiť kartou alebo v hotovosti je možné len na firemných predajniach Stoklasa a tie sú len v Čechách. Tzv. „zmluvné predajne“ (Praha Dejvice, Praha - Nové Butovice, Olomouc - OC Haná, Zlín) platbu na mieste neumožňujú, slúžia len ako výdajné miesto. Pri preberaní objednávky v takom prípade je učtovaný manipulačný poplatek 20 Kč (neplatí pre členov bonusového programu).
 

Je možné tovar zaplatiť vopred na účet a potom nechať prevziať objednávku na predajni inou osobou?

Ano, je to možné. Osoba, která bude preberať objednávku, musí uviesť meno objednávajúceho a číslo objednávky, aby nedošlo ku nedorozumeniu alebo odovzdaniu vašej objednávky neoprávnenej osobe.
 

 

DORUČENIE ZÁSIELKY

 

Aká je dodacia doba objednaného tovaru, doručenia vašej objednávky?

Kde môžem sledovať svoju zásielku?

Ako postupovať, keď som zásielku nemohol prevziať, a tá bola odoslaná zpäť odosielateľovi a já mám o ňu stále záujem?

Do ktorých štátov doručujete tovar?

Ako mám postupovať v prípade nedoručenia zásielky?

Ako mám postupovať v prípade, že mi bude doručená poškodená zásielka?

Chcem by som si tovar prevziať osobne. Je to možné?

Môžem si svoju objednávku, uskutočnenú cez e-shop rozbaliť a tovar prehliádnúť v predajni pred zaplatením?

Odeslali ste mi tovar, ale v dobe doručenia nebudem na dodacej adrese. Ako mám postupovať?

Ako sa môžem dozvedieť, že tovar, ktorý som si objednal bol už odoslaný?

Je možné doručit objednávku počas víkendu?

Je možné doručiť objednávku na inú ako fakturačnú adresu?

 

 
Aká je dodacia doba objednaného tovaru, doručenia vašej objednávky?

Vďaka najmodernejšiemu, elektronicky riadenému skladu, objednávky vybavujeme a odovzdávame vami určenému prepravcovi veľmi rýchlo po prijatí objednávky, spravidla do dvoch pracovných dní. Určité zdržanie môže nastať u objednávok, v ktorých je väčšie množstvo určitých položiek, ktoré ste si vyžiadali nastrihať do konkrétnej dĺžky, alebo by sa jednalo o objednávky veĺkého rozsahu. Ak je vybavovanie a expedícia objednávky z neakých dôvodov omeškaná, budete o tejto skutočnosti informovaní prostredníctvom našich operátorov, alebo aktualít uvedených na banneroch na našom e-shope. Akonáhle bude objednávka vybavená na našom sklade a odovzdaná prepravcovi, systém nášho e-shopu takúto skutočnosť zaznamená a následne môžete už cestu balíka sledovať , rozkliknutím čísla balíka na našom e-shope, ktorý sa zobrazí pod podrobnosťami vašej objednávky v červenej farbe, alebo priamo na webe prepravcu, ktorého ste si vybrali.(DpD, GLS,...a pod)
Doba dodania objednaného tovaru je rozdielna. V zásade závisí od Vás, či si vyberiete dopravcov, ktorí sú schopní doručiť vašu objednávku po našom spracovaní rýchlo (DPD,alebo GLSdo 2 dní), alebo ak vám dodanie až tak nesúri, môžete si vybrať lacnejšiu variantu cez Zásielkovňu, Depo Slovensko alebo poštu./ do cca 3-4 dní).
 

Kde môžem sledovať svoju zásielku?

Po odovzdaní balíka s vašou objednávkou prepravnej spoločnosti, ktorú ste si vybrali, vám e-mailem zašleme číslo balíka a cestu zásielky si už potom môžete sledovať na webe prepravcu. Toto číslo nájdete tiež v podrobnostiach k vašej objednávke, v záložke „Môj účet“ v prípade, že ste registrovaným zákazníkom.
 

Ako postupovať, keď som zásielku nemohol prevziať, a tá bola odoslaná zpäť odosielateľovi a já mám o ňu stále záujem?

Kontaktujte našu zákaznícku linku a pripravte si číslo objednávky.
 

Do ktorých štátov doručujete tovar?

Aktuálny zoznam štátov, kde posielame objednávky, nájdete nižšie. Spôsob doručenia a možnosti platieb je uvedený tu.
Austrália, Belgicko, Bielorusko, Bulharsko,Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francia, Chorvátsko, Indonézia, Írsko, Island, Taliansko, Izrael, Kanada, Kazachstán, Cyprus, Lichtenštajnsko, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Malta, Moldavsko, Nemecko, Holandsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Rusko, Řecko, Singapur, Slovensko, Slovinsko, Spojené štáty americké, Srbsko, Španielsko, Švédsko, Švajčiarsko, Turecko, Ukrajina, Veľká Británia.

 

Ako mám postupovať v prípade nedoručenia zásielky?

V prípade, že v systéme prepravcu uvidíte, že vaša zásielka už niekoľko dní nezmenila pozíciu a nebola doručená, kontaktujte priamo vami vybraného prepravcu. Ak ste od nás neobdržali informáciu o vybavení objednávky a jej odovzdaní prepravcovi, kontaktujte nás prosím prostredníctvom zákazníckej linky, alebo e-mailu: eshop@stoklasa.cz.
 

Ako mám postupovať v prípade, že mi bude doručená poškodená zásielka?

Zásielku si pri prevzatí riadne skontrolujte. Ak zistíte jej poškodenie, okamžite to oznámte prepravcovi a ten vás bude informovať o následnom postupe. Ak zistíte poškodenie tovaru až po otvorení zásielky, kontaktujte nás cez zákaznícku linku.
 

Chcem by som si tovar prevziať osobne. Je to možné?

Ak ste občan Českej republiky, alebo v Čechách žijete, študujete, apod. objednávky v hodnote nad 200 Kč bez DPH si môžete prevziať v ktorejkoľvek z našich predajní, alebo na našej firemnej vrátnici v Bolaticiách. Pri preberaní objednávky je účtovaný manipulačný poplatok 20 Kč (neplatí pre členov bonusového programu).
 

Môžem si svoju objednávku, uskutočnenú cez e-shop rozbaliť a tovar prehliádnúť v predajni pred zaplatením?

Nie je to možné z prevádzkových dôvodov. Nakoľko pri objednávke uskutočnenej prostredníctvom e-shopu slúži niektorá naša firemná predajňa len jako výdajné miesto. Po uhradení objednávky preto prevezmete balíček, ktorý nie je možné v predajni rozbalovať. V prípade, že budete chcieť tovar vrátiť, reklamovať alebo vymeniť,postupujte podľa informácií uvedených tu.

 

Odeslali ste mi tovar, ale v dobe doručenia nebudem na dodacej adrese. Ako mám postupovať?

Kontaktujte prepravcu a požiadajte ho, aby vám umožnil doručenie v zmenenom termíne, alebo na inom mieste dodania tovaru.

 

Ako sa môžem dozvedieť, že tovar, ktorý som si objednal bol už odoslaný?

Informáciu o vybavení objednávky vám zašleme na komunikačný e-mail uvedený v objednávke. Stav objednávky zistíte tiež po prihlásení sa (len ak ste registrovaný zákazník). V záložke „Môj účet“ pozrite sa prosím do kolonky „Zoznam objednávok“. Po odovzdaní vášho balíka prepravcovi-prepravnej spoločnosti, vám e-mailom zašleme číslo balíka a ten potom môžete sledovať na webe prepravcu. Rovnakým spôsobom sa oboznámite tiež o zaslaní objednávky do vami vybranej predajne, ak žijete v Čechách.
 

Je možné doručit objednávku počas víkendu?

Žiaľ, na Slovensku takú možnosť nemáme.
 

Je možné doručiť objednávku na inú ako fakturačnú adresu?

Ano, je to možné. Inú adresu doručenia vyplníte v nákupnom košíku pri objednávaní tovaru, resp. v poznámke k objednávke.
 

 

REKLAMÁCIA, VÝMENA TOVARU A ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

 

Objednala som si tovar, prevzala som ho, ale nespĺňa moje očakávanie. Môžem taký tovar vrátit? 

Ako postupovať, ak chcem tovar reklamovat?

Ako mám postupovať, keď chcem niektorý zakúpený tovar vymeniť za iný?

Čo mám spraviť, keď je niektorá položka v prijatej objednávke vadná, chybne dodaná, alebo v objednávke úplne chýba?

 


Objednala som si tovar, prevzala som ho, ale nespĺňa moje očakávanie. Môžem taký tovar vrátit? 

Ak ste konečný spotrebiteľ (nepodnikajúca fyzická osoba), môžete tovar zakúpený na e-shope vrátiť a odstúpiť tak od kúpnej zmluvy do 14. dní od doručenia tovaru. Táto výhoda sa však nevzťahuje na veľkoobchodných zákazníkov – podnikateľov, tí možnosť o odstúpenie od zmľuvy po prevzatí tovaru nemajú, s výnimkou reklamácie.

 

Ako postupovať, ak chcem tovar reklamovat?

V prípade reklamácie postupujte dodľa informácií uvedených tu. Ďalšie informácie o konkrétnych situaciách nájdete uvedené v našich obchodných podmienkach v odstavci „Zodpovednosť za vady, práva z vadného plnenia“.
 

Ako mám postupovať, keď chcem niektorý zakúpený tovar vymeniť za iný?

Kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu lenka.scheffczikova@stoklasa.cz alebo cez zákaznícku linku. Budeme vás informovať o najvhodnejšej možnosti riešenia s prihliadnutím na vaše potreby.
 

Čo mám spraviť, keď je niektorá položka v prijatej objednávke vadná, chybne dodaná, alebo v objednávke úplne chýba?

V takom prípade sa jedná o reklamáciu a preto postupujte podľa informácií uvedených tu. Reklamačné oddelenie kontaktujte prostredníctvom e-mailu lenka.scheffczikova@stoklasa.cz alebo cez zákaznícku linku (pondelok - piatok v čase od 7:00 – 14:30). V každom prípade vám ponúkneme možnosti riešenia danej situácie s prihliadnutím na vaše požiadavky.  
Ako správne využiť svoje zákonné právo na vrátenie tovaru zakúpeného na internete?
Presné informácie o správnom postupe nájdete v naších obchodných podmienkach v odstavci „Odstúpenie od kúpnej zmluvy“.

 

karty karty karty PayU
FacebookYoutubePinterestTwitterInstagram
Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku/ bloček. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskoršie do 48 hodín.

© Stoklasa textilní galanterie s.r.o. 2019.
K dosiahnutiu potrebnej funkcionality tento web používa cookies. Ďalším jeho použitím týmto súhlasíte. Viac informácií. Rozumiem